تعطیلی وبلاگ ...

به نام آن خدایی که تنهاست

بنابر درخواست بعضی مسئولان روستایی و شهرستان به دلیل:

 سوء استفاده ی برخی وبلاگ نویسان

 از اسامی اشخاص و زیر سوال بردن شخصیت ها به هر دلیل (حال چه حق و یا چه به ناحق) این وبلاگ تا اطلاع ثانوی و تا آرام شدن جو در فضای مجازی توسط مدیریت این وبلاگ غیر فعال می باشد و امیدواریم که ما را به بزرگواری خود ببخشید.

در ضمن وبلاگ داران و صاحبان سایت های مختلف این را نیز مد نظر داشته باشند که:

 هیچ کجایی هیچ نظری از طرف ما و بقیه ی بازیکنانمان را تایید نکنند

و مسئولیت نظرات و درج وبلاگ ها بر عهده ی ما نیست.امید می رود که عزیزان وبلاگ نویس در دنیای مجازی قوانین وبلاگ نویسی را به هر صورتی رعایت فرمایند تا به شخصیت های حقیقی یا حقوقی روستا یا شهرستانمان لطمه ای وارد نشود.

خداحافظ

لیست نهایی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات استانی

یا ارحم الرحمین
وحید رستگار سرمربی تیم منتخب فوتسال فداغ با توجه به شرایط بدنی و آمادگی بازیکنان بعد چند جلسه تمرین و مشورت با صاحب نظران در عرصه ی ورزش فداغ اسامی 10 بازیکن نهایی و همراهان تیم را جهت اعزام به مسابقات استانی بدین شرح اعلام کرد؛
. رضا عبدالهی
. محسن دست سوز
. محمد جوشن
. آرش عبدالهی
. مهدی درستکار
. کیوان تقی نژاد
. کورش خرم نژاد
. مصطفی قاسم نژاد
. میلاد تقی نژاد
. فرشاد حاجی پور
محسن باقری و سعید فتحی به ترتیب به عنوان مربی و لیدر به همراه تیم خواهند بود.
.::آرزوی سلامتی و توفیق برای تمام عوامل و بازیکنان تیم محبوبمان داریم::.

میزبانی جهرم از نماینده ی فوتسال شهرستان ها

به نام آن خدایی که لطفش بی کران است
تیم منتخب فوتسال فداغ (بهران صنعت فداغ) به نمایندگی از شهرستان گراش در مسابقات فوتسال روستایی استان شرکت خواهد کرد؛ این تیم در حالی به این مسابقات اعزام می شود که قرعه کشی بازی ها و مکان و زمان بازی ها اعلام شده و این تیم در گروه (ب) یا دوم مسابقات به میزبانی قطب آباد جهرم قرار گرفته است.
این گروه یا همان گروه دوم شامل تیم های ذیل می باشد؛

جهرم – گراش – داراب – قیروکارزین – فراشبند - کازرون – فسا – استهبان

قابل ذکر است که سال گذشته تیم های استهبان و فسا در گروه ما قرار داشتند که فسا به مسابقات اعزام نشد و استهبان نیز حریف خوبی برای سال اول بود.
بقیه ی شرایط بدین شرح می باشد:
1- متولدین 67/1/1 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.
2- بازیکنان بایستی دارای کارت بیمه ورزشی بنام فدراسیون روستائی و عشایری باشند در غیر اینصورت از شرکت در مسابقات جلوگیری خواهد شد .
3- ارائه تأئیدیه محل سکونت در روستا با تأئید شورای اسلامی یا دهیاری طبق فرم ارسالی قبلی
4- بازیکنانی که در مسابقات باشگاههای استان و لیگ استانی و کشوری شرکت دارند حق شرکت در این مسابقات را ندارند
5- تعداد هر تیم 10 بازیکن یک مربی و سرپرست جمعاً 12 نفر
6- کلیه هزینه ها با تیمهای شرکت کننده می باشد.
7- هر تیم به هر دلیل از ادامه مسابقات خودداری نمایند بمدت یکسال از مسابقات محروم و سهمیه وسائل ورزشی هم به شهرستان داده نخواهد شد
8- قرعه کشی مسابقات ساعت 21 روز شنبه مورخه 90/4/11 با حضور سرپرستان انجام خواهد شد.
9- نحوه قرعه کشی و برگزاری مسابقات هر گروه با حضور سرپرستان تیمها مشخص و صورتجلسه خواهد شد.
10- از هر گروه دو تیم به دور بعدی راه خواهد یافت
11- هر تیم در روز 2بازی انجام خواهد داد.
12- گروه (الف) شامل تیمهای سپیدان – ارسنجان-شیراز-خرم بید – بوانات – پاسارگاد – آباده – با میزبانی شهرستان سپیدان
13- گروه (ب) شامل تیمهای جهرم – گراش – داراب – قیروکارزین – فراشبند- کازرون – فسا – استهبان – با میزبانی شهرستان جهرم
14- ارائه شناسنامه عکسدار و کارت ملی الزامی است
15- ارائه معرفی نامه از تربیت بدنی شهرستان مربوطه الزامی است.
.::ما نیز برای تیم محبوبمان آرزوی بهترین ها را از خداوند علیم خواستاریم::.

شرکت در مسابقات فوتسال استان

به نام آن که حقیقت محض است
تیم فوتسال بهران صنعت فداغ امسال در قالب تیم منتخب فوتسال فداغ با همت جوانان تیم و سرمربی تیم به مسابقات فوتسال روستایی استان اعزام خواهد شد.
گفتنی است این تیم با کمک اداره ی تربیت بدنی شهرستان گراش و همت بازیکنان و سرمربی تیم در حالی به مسابقات استانی اعزام می شوند که همگان چشم امید به همکاری و مساعدت این تیم از سوی مسئولان ذیربط دارند و امیدوارند که با همکاری مسئولان دلسوز فداغ و شهرستان و همچنین تلاش وافر بازیکنان بتوانند همچون سال گذشته نماینده ای شایسته برای شهرستان و دهستان فداغ باشند.
بدین ترتیب 12 بازیکن به تمرینات دعوت شده اند تا از بین آنان 10 نفر انتخاب شوند:
1.رضا عبدالهی
2.محسن دست سوز
3.آرش عبدالهی
4.مهدی درستکار
5.مصطفی قاسم نژاد
6.مهدی جوشن
7.میلاد تقی نژاد
8.محمد اخلاقی
9.کورش خرم نژاد
10.فرشاد حاجی پور
11.محمد جوشن
12.امین راستی
ذکر این نکته ضروری است که هیچ کدام از بازیکنان دعوت شده به منزله ی تایید یا رد نهایی نیستند و احتمال هرگونه جابجایی و یا تغییر بازیکنان وجود دارد.
.::ما نیز برای عوامل و تمامی بازیکنان آرزوی سلامتی داریم::.

نقش شورای ورزشی در روستاها ...

به آن که بی نیاز است

سال هاست که اهالی ورزش در روستاها هرکاری برای توسعه ی ورزش و رسیدگی به مشکل ورزشی جوانان این قشر محروم کرده اند ولی به راستی در تمامی روستاها عدل و انصاف رعایت شده است؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که بودجه یا سرانه ی سالانه ی شورای ورزشی چقدر یا چه مبلغ می باشد؟ قطعا همه خواهیم دانست که شورای ورزشی در روستاها هیچ سرانه ای ندارد بجز تعداد انگشت شماری توپ یا وسایل جزیی که خود عزیزان در شورای ورزشی بیشتر از این از جیب هزینه کرده و می کنند.

آیا تا به حال با خود اندیشیده اید که چرا جوانان همه ی حرف هایشان را پشت سر شورای ورزشی می زنند؟ این بدین دلیل است که شورای ورزشی هیچ وقت جلسه ی هم اندیشی را با جوانان، اهالی ورزش، مقامات روستا و خیرین تشکیل نداده است تا درد دل جوانان ورزشی و مسئولین ورزش در رشته های مختلف شنوا باشند و عمده دلیل آن نبود مکان خاصی برای این ارگان کاملا به نظر ما تشریفاتی است.

آیا تا به حال با این سوال روبرو شده اید که چرا زمینی مناسب برای ورزش نداریم؟ این را باید از مسئولین پرسید چرا که آن ها بیشترین نامه نگاری و پیگیری ها را برای اختصاص سالن و زمین ورزشی داشته اند و دلیل موفق نبودن آن ها در پاره ای از اوقات را باید این گونه بیان داشت که تا شهرهای بالغ بر ده هزار نفر وجود دارد به ما و امثال ما کمترین توجهات می نمایند و گاهی با دادن حداقل امکانات زبان ما و مسئولانمان را می بندند.

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که مثلا مگر جوانان روستا چه چیزی از شهری ها کم تر دارند که چه بسا در پاره ای از مسائل بیشتر هم داشته باشند که این گونه مظلوم واقع شده اند؟ این جواب خاصی ندارد چرا که هر کسی که جایی در حقش کوتاهی شود این حرف ها به ذهنش مطمئنا خطور می کند و شاید یکی از دلایلش نبود ارگان خاص و دولتی برای پیگیری مشکلات روستاییان در خود همان روستاست که این هم به جز با هم فکری و هم اندیشی با جوانان و اهالی روستا حل نخواهد شد. و یا می توان این گونه بیان داشت که شهرها بیشترین جمعیت نسبت به روستاها دارند و دولت خود را مکلف به ارایه ی خدمات به آن ها دانسته است و با قرار دادن شهرداری و ... نسبت به رفع مشکلات آن ها بیشترین تلاش را داشته است اما در روستا ها به دلیل این که فقط دهیار و شورای روستایی وجود دارد و عمدتا آن ها از سر دلسوزی و یا مسائل دیگری به این ارگان وارد شده اند و دو شغله هستند و دولت نیز به آن ها سرانه ی زیادی برای مخارج جوانان نداده است آن ها نیز این امر را از خود به دور می دانند.

آیا تا به حال به جواب این سوال رسیده اید که حق ورزشی در روستاها چگونه باید ادا شود؟ جواب این سوال را این گونه خواهیم داد که شورای ورزشی در روستاها با در ارتباط بودن با دهیاری و شورای اسلامی روستا به دلیل این که این دو ارگان بند هایی از آیین نامه های اجرایی اشان برای کمک به ورزش دارند، و تربیت بدنی بخش یا شهرستان و فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری می تواند به حق اهالی ورزش در روستا دسترسی داشته باشند.

سوالات زیاد است اما اکثر مردم با رجوع به ذهن خود می توانند آن را حل و فصل کنند و جواب آن را بیابند.

در آخر امیدواریم که تمامی جوانان روستا به حق خود در این دنیا برسند و مسئولین نیز بیشترین تلاش برای محرومیت زدایی داشته باشند.

مهدی جوشن باز هم گلزنی کرد تا تیمش در صدر جدول باشد ...

به نام آن یگانه معبود یکتا
در روز جمعه مورخه ی 6/3/90 تیم البدر میهمان تیم فردوس فارغان بود. این بازی زیبا و جذاب 5 گل را در بر داشت که سهم تیم البدر 3 گل و تیم میزبان 2 گل شد. این بار باز هم تیم البدر بود که توانست با یک شروع خوب در دقیقه 3 بازی به گل دست یابد. اولین گل این بازی بر روی پاس برش بسیار زیبای مهرزاد رئیسی و با حرکت زیبای مجتبی تاجیکی به ثمر رسید. در ادامه بازی در اواسط نیمه اول تیم میزبان (فارغان) توانست گلخورده خود را جبران کند و در اواخر نیمه اول تیم البدر بود که توانست روی حرکت تیمی و پاس زیبای شعیب دلداری توسط مهدی جوشن به گل دوم برسد بازی را در نیمه اول به اتمام رسید.
با شروع نیمه دوم هر دو تیم برای دستیابی به گل به آب و آتش زدند اما این برتری زیاد طول نکشید و باز هم تیم فارغان در اواسط نیمه دوم روی ضربه پنالتی توانست به گل تساوی دست یابد. اما تیم البدر باز هم توانست با درایت مربی جوان خود (ولید بلبلی) بازی را در اختیار بگیرد و سرانجام در دقیقه 14 نیمه دوم بازی شعیب دلداری بود که توانست گل برتری بازی تیم البدر را به ثمر برساند.
با این برد البدر توانست سه امتیاز بازی خارج از خانه را از آن خود کند و راه رسیدن به قهرمانی را هموارتر سازد.
برگرفته از سایت رسمی باشگاه البدر با لینک ثابت ذیل:
http://www.albadr.ir/albadr/news.php?extend.302

شورای ورزشی چه نقشی در روستاها دارد ...

به نام خدایی که حکیم است و دانا
 شورای ورزشی چیست ؟ 


 -نقش شورای ورزشی در پیشرفت ورزش هر منطقه چگونه وچه اندازه می باشد؟

 -نحوه انتخاب شورای ورزشی روستا چگونه است ؟

- آیا شورای ورزشی بازوی قدرتمند فکری مادی و راهبردی برای تربیت بدنی روستاهای شهرستان می باشد ؟

- اعضای آنها چند نفر و چه افراد هایی هستند ؟

 -آیا اساس نامه ای هم در این رابطه مدون شده است ؟

- جهت تشکیل شورای ورزشی چه کسی یا چه ارگانی باید پی گیر این موضوع شود ؟

- و...... سئوالات و نظراتی که شما می توانید ارائه نمایید ؟

 درپایان این سئوالات این را داشته باشید که در روستاها کوچک و بخش های تابعه نسبت به این امر مهم سال ها پیش از شهرستان ها جلوتر هستند و شورای ورزشی فعال داشته اند .

در آینده نزدیک با کمک شما در این رابطه موضوعی نوشته می شود ؟

سالن چند منظوره ...

به نام خداوندی که رب العالمین است

در ادامه ی ساخت سالن چند منظوره ی فداغ طی صحبت هایی که با برادر شهابی پیمانکار این پروژه از لامرد داشتیم ایشان اظهار داشتند که مبلغ نهایی که برای این سالن به تصویب رسیده است یکصد و بیست میلیون تومان یا به عبارتی یک میلیارد و دویست میلیون ریال می باشد.

ایشان افزودند فقط شالوده و اسکلت بندی (آرموتور بندی) آن بر عهده ی ایشان می باشد که تقریبا شالوده ی ان آماده شده و قرارداد آن را با اداره ی تربیت بدنی گراش منعقد کرده اند.

این سالن که مساحت آن 300 متر مربع می باشد در زمینی به ابعاد 12.5 متر در 24 متر در ضلع شمالی مجموعه ی ورزشی شهدای فداغ برای جوانان عزیز ساخته خواهد شد که در آینده رختکن و سرویس های بهداشتی به آن اضافه خواهد شد ولی سکوی تماشاگر هرگز نخواهد داشت و بیشترین کاربرد آن جهت تمرین ورزش های رزمی یا ورزش هایی است که به فضای زیادی احتیاج ندارد.

ما امیدواریم این سیاست های دولت جوابگوی ورزش در جنوب کشور باشد چرا که ساخت سالنی کوچک که نه جای تمرین می باشد و نه سکوی تماشاگر دارد به درد قشر جوان که در جنوب به خصوص روستاها عمدتا فوتبالیست یا فوتسالیست هستند، بخورد و بلااستفاده نباشد و گرد و غبار غریبی بر چهره ی غم زده ی این مجموعه ننشیند و از آن طرح هایی نباشد که نیمه کاره بماند و سالی هزار دفعه برنامه ی نود با مجری گری خوب عادل فردوسی پور مجبور به پیگیری و نشان دادن عکس هایی از این مجموعه باشد.

پس طرف سخن ما خودمان هستیم تا انشاءاله با یاری خداوند دست در دست هم نهیم تا روستایمان را به سوی آبادانی و پیشرفت بکشانیم و این هم به جز ائتلاف و همدلی بین ما جوانان میسر نخواهد بود.

.::در آخر برای تمامی زحمت کشان عرصه ی ورزش آرزوی سلامتی داریم::.

پیروزی تیم مهدی جوشن در برابر آلومنیوم هرمزگان

به نام یگانه ایزد حکیم

به گزارش سایت باشگاه البدر لنگه این تیم توانسته است که حریف خود را از پیش رو بردارد و به صعود امیدوار باشد؛(این خبر فقط بنابر این که مهدی جوشن در این باشگاه بازی می کند برای ما حایز اهمیت می باشد)

این سایت چنین نوشته است؛


آلومینیوم باز هم مغلوب البدر شد:

 در اولین بازی از دور برگشت سری بازی های فوتسال لیگ دسته دوم استان روز جمعه مورخه ی 30/02/1390  دو تیم آلومینیوم بندرعباس و البدر بندرکنگ راس ساعت ۱۸ در مکان سالن کارگران بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود با یک بازی زیبا و نفس گیر 4 گل را در بر داشت.  تیم البدر توانست در ابتدای بازی توسط توپ ربایی شعیب دلداری یک موقعیت مناسب برای گلزنی قرار بگیرد که با خطای بازیکن آلومینیوم متوقف شد و داور یک ضربه پنالتی را برای البدر اعلام کرد مهرزاد رئیسی توانست از روی نقطه پنالتی اولین گل این دیدار را به ثمر برساند . در ادامه بازی هر دو تیم دارای موقعیت های گلزنی فراوانی شدند اما نتوانستند از هیچ کدام آنها استفاده کنند. گل دوم بازی در اواسط نیمه اول توسط بازیکن تازه البدر  وحید بارانی به ثمر رسید. نیمه دوم نیز تیم البدر بود که توانست توسط ضربه بیژن عالی پور مدفع پیش تاخته البدر به گل سوم برسد. تیم آلومنیوم تنها توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند. در پایان بازی نفس گیر تیم آلومینیوم نتیجه را 3 بر 1 به میهمان خود واگذار کرد. با احتساب این بازی آلومینیوم دو باخته شد و راه قهرمانی برای تیم البدر هموار گشت.

لینک ثابت این خبر:

http://albadrclub.blogsky.com/1390/02/31/post-429

تسلیت

به نام خدایی که بازگشت همه به سوی اوست

.::انا لله و انا الیه راجعون::.

بازیکنان محبوب تیم بهران صنعت فداغ آقایان آرش و رضا عبدالهی؛

مصیبت وارده را به شما و خانواده های محترمتان تسلیت گفته و ما را در غم خود شریک بدانید؛ برای شما و تمامی بازماندگان آن مرحوم صبر و شکیبایی از خداوند منان و حکیم خواستاریم و امیدواریم که خداوند آن عزیز سفر کرده را قرین رحمت و مغفرت فرماید.


از طرف بازیکنان و مدیریت تیم بهران صنعت فداغ