همزمان با روز ملی فناوری هسته ای از حاج علی دیباچی تجليل ميشود.

به گزارش رويدادشهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان اوقاف و امور خيريه كشور، طی مراسمی همزمان با روز ملی فناوری هسته ای از علی دیباچی واقف خیراندیش که بهمن ماه سال 1390 یک واحد ساختمان مسکونی خود را وقف توسعه انرژی هسته ای نموده است با حضور مسئولان عالی رتبه کشور تجلیل می شود.

مدیر کل روابط عمومی این سازمان با بیان این مطلب افزود: علی دیباچی نیکوکار ساکن شهرستان گراش استان فارس بهمن ماه گذشته همزمان با هفته وقف، یک واحد مسکونی به ارزش تقریبی 1 میلیارد ریال را وقف توسعه و گسترش فناوری هسته ای نموده است.

حسن ربیعی تصریح کرد: دیباچی عضو هیأت امناء مسجد صاحب الزمان (عج) گراش است و هدف از اقدام خود را کمک به توسعه این فناوری در سطح کشور و اعلام حمایت از سیاست ها و رویکردهای جمهوری اسلامی در گسترش فناوری صلح آمیز هسته ای اعلام کرده است.
وی افزود: سازمان انرژی اتمی ایران بنا دارد در روز 20 فروردین ماه همزمان با روز ملی فناوری هسته ای از این واقف طی مراسمی در تهران تجلیل کند.
ربیعی با اشاره به دیدار سرپرست، مدیران و معاونان سازمان اوقاف با رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر توسعه فرهنگ وقف در عرصه های نوین گفت: سازمان اوقاف در این راستا در نظر دارد عرصه های وقف نوین را در حوزه های علمی و آموزشی، تحقیقات و پژوهش و علوم جدید به آحاد مختلف مردم عرضه و معرفی کند تا شاهد وقف جدید در عرصه های نوین و مورد نیاز کشور باشیم.

انتهاي خبر./

برگزاري دوره آموزش خانواده در شهرستان گراش

به گزارش رويدادشهر، اداره تبليغات اسلامي شهرستان گراش، يك دوره آموزشي دو روزه با موضوع خانواده، در شهرستان  گراش برگزار نمود.

حجت الاسلام حبيب باقري رئيس اداره تبليغات اسلامي گراش گفت: اين دوره آموزشي در دو مرحله انجام شد كه مرحله اول ويژه دختر خانمهايي بود  كه در شرف ازدواج قرار دارند با موضوع آموزش و راهنماي معيار همسر و مرحله دوم ويژه خانمهاي جواني بود كه زندگي زناشويي خود را آغاز نموده اند با موضوع مهارتهاي زندگي .


وي افزود : هدف ما از برگزاري اين دوره آموزشي آگاهي دادن به مخاطبين در انتخاب صحيح همسر و استحكام خانواده همراه با الگوگيري از سيره فاطمه زهرا(س) و اهل بيت عصمت و طهارت(ع) مي باشد.

وي تصريح كرد: براي برگزاري بهينه اين دوره از كارشناس خانواده استادمرضيه مؤمني از اساتيد حوزه جامعه الزهرا(س) قم بهره گرفتيم.

اين دوره آموزشي با همكاري كانون فرهنگي بيت النور طي دو روز (17 و 18 فروردين ماه جاري) در حسينيه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

انتهاي خبر./

آغاز سال 1391 هجري شمسي مبارك باد.

يا مقلّب القلوب و الأبصار

   يا مدبّر اللّيل و النّهار 

يا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الى احسن الحال

حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي رهبر معظم انقلاب در اولين سخنراني خود در سال 1391 فرمودند: «ما امسال سال ديگرى را در پيش داريم كه به اميد خدا و با توكل بر پروردگار، باز ملت ايران با فعاليت خود، با تلاش خود، با هوشمندى خود در اين سال خواهد توانست پيشرفتهاى زيادى را براى خود به ارمغان بياورد. به تشخيص من، بر طبق گزارشها و مشاوره‌ى با افراد مطلع و آگاه، به اين نتيجه ميرسيم كه عرصه‌ى چالش مهم در همين سال جارى - كه اين سال، امروز و از اين ساعت شروع ميشود - عرصه‌ى اقتصادى است. جهاد اقتصادى چيزى نيست كه تمام‌شدنى باشد. مجاهدت اقتصادى، حضور جهادگونه در عرصه‌هاى اقتصادى، براى ملت ايران يك ضرورت است.»

ايشان در قسمتي ديگر از سخنان خود فرمودند: «اگر ما توانستيم توليد داخلى را رونق ببخشيم، مسئله‌ى تورم حل خواهد شد؛ مسئله‌ى اشتغال حل خواهد شد؛ اقتصاد داخلى به معناى حقيقى كلمه استحكام پيدا خواهد كرد. اينجاست كه دشمن با مشاهده‌ى اين وضعيت، مأيوس و نااميد خواهد شد. وقتى دشمن مأيوس شد، تلاش دشمن، توطئه‌ى دشمن، كيد دشمن هم تمام خواهد شد.


بنابراين همه‌ى مسئولين كشور، همه‌ى دست‌اندركاران عرصه‌ى اقتصادى و همه‌ى مردم عزيزمان را دعوت ميكنم به اين كه امسال را سال رونق توليد داخلى قرار بدهند. بنابراين شعار امسال، «توليد ملى، حمايت از كار و سرمايه‌ى ايرانى» است. ما بايد بتوانيم از كارِ كارگر ايرانى حمايت كنيم؛ از سرمايه‌ى سرمايه‌دار ايرانى حمايت كنيم؛ و اين فقط با تقويت توليد ملى امكان‌پذير خواهد شد. سهم دولت در اين كار، پشتيبانى از توليدات داخلىِ صنعتى و كشاورزى است. سهم سرمايه‌داران و كارگران، تقويت چرخه‌ى توليد و اتقان در كار توليد است. و سهم مردم - كه به نظر من از همه‌ى اينها مهمتر است - مصرف توليدات داخلى است. ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم؛ در همه‌ى زمينه‌ها: زمينه‌هاى مصارف روزمرّه و زمينه‌هاى عمده‌تر و مهمتر. بنابراين ما اميدوار هستيم كه با اين گرايش، با اين جهتگيرى و رويكرد، ملت ايران در سال 91 هم بتواند بر توطئه‌ى دشمنان، بر كيد و مكر بدخواهان در زمينه‌ى اقتصادى فائق بيايد.»
.......................................................................
گروه خبري رويدادشهر گراش ضمن تبريك سال نو به ملت شريف ايران خصوصا همشهريان و خوانندگان محترم وبگاه خبري رويدادشهر، آروزي سلامتي، طول عمر و توفيق روز افزون را براي همشهريان خواستار است. 

آغاز به کار رسمی وبسایت خبری رویداد شهر

http://www.andishenovin.ir/up/uploads/1314316644.gif

با عرض سلام خدمت کلیه خوانندگان محترم وبگاه خبری رویدادشهر

پس از تلاش های بسیار و پس از گذراندن مراحل آزمایشی ، گروه خبری رویداد شهر افتخار دارد تبدیل وبلاگ خبری به  وب سایت خبری رویداد شهر را اعلام نموده و از این پس در این وب سایت به اطلاع رسانی هر چه بهتر رویداد ها و اخبار منطقه بپردازد ! سعی کرده ایم با فراهم آوردن امکاناتی نظیر : ارسال اخبار توسط شما ، پخش ویدیو کلیپ های خبری  ، و ارائه خبرهای روز به صورت حرفه ای تر رضایت خاطر شما عزیزان را کسب نماییم ! شما می توانید با ارائه نکته نظرات و پیشنهادات و انتقادات ما را در ادامه هر چه بهتر این وب سایت خبری همراهی نمایید! پس در وب سایت خبری رویداد شهر منتظر حضور همگی شما عزیزان هستیم ...

سوژه های خبری تصویری ، متنی و ویدیویی خودتان را برای ما ارسال نمایید

برای ورود به وب سایت خبری رویداد شهر اینجا را کلیک کنید

انتصاب علی یار پیروزی به سرپرستی مرکز تحقیقات دانشکده علوم پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش طی حکمی از طرف ریاست دانشکده ، سرپرستی مرکز تحقیقات این دانشکده به آقای علی یار پیروزی سپرده شد. آقای پیروزی که مدتهاست در این مرکز به انجام آزمایشات و تحقیقات در زمینه های  ایدز و هپاتیت مشغول است با توجه به تجربیات ارزنده ای که دارند به این سمت منصوب گردیدند.لازم به ذکر است که چندی پیش مقاله ارائه شده توسط ایشان و جناب آقای مهدی محسن زاده ریاست دانشکده علوم پزشکی در زمینه اختلالات مغزی پارکینسون در کشور اسپانیا پذیرفته شد.

به امید پیشرفت سریع علمی و تحقیقاتی و با آرزوی سربلندی و سرافرازی برای این عزیز.

دعوت فدراسيون فوتبال ايران از كمك داور ملي شهرمان علي موغلي

علي موغلي در جمع  داوران و كمك داوران منتخب ليگ برتر ايران

فدراسيون فوتبال از حضور 20 داور و 20 كمك داور جهت شركت در كلاس يك روزه توجيهي داوري در تهران خبر داد.

حسین عسگری، نایب رئیس کمیته داوران گفت: در این دوره نکات لازم و ضروری برای بالا بردن کیفیت داوری و کمتر شدن اشتباهات از سوی داوران ارائه می شود.که این نکات از طریق دیدن فیلم های بازیهایی که در نیم فصل دوم برگزار شده و درصد اشتاباهات داوران بالا بوده را به شرکت کنندگان اعلام می کنیم .

وي در دامه افزود: دوره فوق روز شنبه دهم اردیبهشت ماه به میزبانی هتل آکادمی ملی فوتبال از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می شود.

لازم به ذكر است كه 28 نفر از كمك داور ملي به اين كلاس دعوت نشده اند و برترينهاي 89 از جمله علي موغلي كمك داور ملي از شهرستان گراش به اين دوره دعوت شده است.

علي موغلي در اين كلاس توضيحات لازم خود را پيرامون بازي راه آهن - پاس، به حاضرين ارائه خواهد كرد.

محفل انس با قرآن برگزار شد.

محفل انس با قرآن و عترت با حضور قرآن پژوهان مدرسه قرآني بشارت و جمعي از مسئولين شهرستان گراش در محل مدرسه قرآني بشارت برگزار شد.

در اين مراسم كه به همت قرآن پژوهان مدرسه قرآني بشارت برگزار شده بود، برنامه هايي از جمله قرائت قرآن به صورت صوت و لحن و ترتيل اجرا شد. همچنين حافظان قرآن اين مدرسه نيز به تلاوت قرآن پرداختند.

مسجد و مركز فرهنگي پژوهشي قبا در گراش ساخته ميشود

مسجد بين راهي و مركز فرهنگي پژوهشي قبا در گراش ساخته ميشود.

طي مراسمي با حضور روحانيت معزز شهرستان گراش حجةالاسلام والمسلمين معصومي، معتمدين و خيرين، كلنگ ساخت مسجد و مركز فرهنگي پژوهشي قبا به زمين زده شد.

اين مسجد و مركز فرهنگي پژوهشي، در زميني به مساحت 3000 متر وبا 1000 متر زيربنا، باهمكاري شهرداري، شوراي شهر، هيئت امنا حسينيه چهارده معصوم(ع) مي باشد و توسط خيرين ساخته ميشود.

اين مجموعه در جاده گراش _ اوز (روبروي مجموعه آبشار انديشه) ساخته ميشود.

همایش خیرین مدرسه ساز برگزار شد .

همایش خیرین مدرسه ساز، با حضور قلی پور مدیر کل حقوقی ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، جمعی از خیرین و مسئولان ادارت در سالن سراجی شهرستان گراش برگزار شد.قلی پور در این مراسم گفت: بدون شک آثار و برکات ارزشمند این موقوفات تا لحظه‌ای که از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد برای بانیان آن نوشته میشود و خداوند پاداش خیران را میدهد.وی در ادامه افزود: ما در گراش، نیاز به تشویق خیرین جهت ساخت مدارس و فضا های آموزشی نداریم؛ زیرا که خیرین گراش حقا و انصافا از ما جلوتر اند و این جای بسی افتخار برای مردم این شهرستان می باشد.


مهروری رئیس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش که از سخنرانان این همایش بود، در سخنان خود گفت: کلیه مدارس و فضاهای علمی و آموزشی شهر گراش به جز یک واحد آموزشی، خیر ساز بوده و بخش زیادی از نیاز های آموزش و پرورش گراش، از جمله شش دستگاه خودرو، توسط خیرین محترم شهرستان تهیه شده است.مهروری در قسمت دیگری از سخنان خود از مشاور دکتر رئیسی معاون وزیر آموزش و پرورش که در این همایش حضور داشت،خواست تا در جهت ساخت یک باشگاه فرهنگی در این شهرستان اقدام کند. در این همایش دو تن از خیرین، ساخت واحد آموزشی ۶ کلاسه در دهستان فداغ و یکی دیگر از خیران ساخت یک واحد نمازخانه در یکی از مدارس دهستان خلیلی از توابع شهرستان گراش را بر عهده گرفت.در پایان این مراسم، از تعدادی از خیرین تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همایش خیرین مدرسه ساز

پرستاران و ماما ها تجليل شدند

در مراسم تجليل از پرستاران و ماما ها كه 16 روز بعد از روز پرستار برگزار شد، از پرستاران و ماما هاي بيمارستان اميرالمومنين(ع) و بخش هاي تابعه تجليل شد.

سخنراني دكتر گلستان رئيس بيمارستان، خواست خدايي فرماندار گراش و حجة الاسلام ديمي مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشكده گراش، و همچنين قرائت مقاله به مناسبت روز پرستار و اجراي تئاتر از برنامه هاي اين مراسم بود.

لازم به ذكر است كه فرماندار گراش در اين مراسم، برگزاري يادواره شهدا را دليل وقفه افتادن در برگزاري مراسم روز پرستار بيان كرد.