پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

خدمتی دیگرازفداغ نیوز

باسلام خدمت کلیه همشهریان عزیزم امشب می خواهم باهمه شما خداحافظی کنم باشما که درسرما وگرما یاری گرمابوده اید هرآمدنی رفتنی دارد پس به ماحق بدهید که برویم می دانم دوری از شما برایم سخت وطاقت فرساست اما می روم میروم به جایی بهتر

به جایی که بتوانم بیشترین سوددهی راداشته باشم

آری من میروم ولی نه تنها من میروم باشما من شمارا هم باخود می برم به جایی بهتر به جایی بزرگتر به جایی که جهانیان ما راببینند

میدانم که بامن خواهید آمد پس همه با هم برویم از دوست گرفته تا دشمن

دوستان عزیز این مقدمه ای بود تا یک خبر مهم را به شما بدهم وآن اینکه فداغ نیوز به لطف شما عزیزان به سایت معتبر ارتقاء یافته است

آدرس ما را بخاطر بسپاریدwww.fedaghnews.comواین آدرس سایت دوست داشتنی شماست بخاطر بسپارید

این سایت هنوز کاملا راه انداری نشده است ولی شما از هم اکنون می توانید آن را مشاهده بفرمایید

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه اشنا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:40

سلام
ایول بابا
خیلی خوشحال شدم عزیز
ایشالا موفق باشی

مرسی عزیزم مبارک شما ملت

جهان پناه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:38 http://.....

با درود بمنا سبت ما ه محرم الحرام
از مسئو لین و دست اندر کاران بلند گو های حسینیه ها
خو ا هشمند است نسبت به صدای بلند گو ها توجه نما یند که صدای انها را طو ری تنظیم نمایند که با عث نا را حتی نباشد وگوش نواز با شد که بهتر به ان تو جه میشود واگر خدای نخواسته گوش خراش وزیاده از حد بلند با شد نه تنها صوابی نمیبر ید بلکه با عث لعن ونفرین هم قرار خو ا هید گرفت
با تشکر احمد جها ن پناه فداغ

دانشجو چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:43

با سلام،بهتون تبریک میگم ایشاله تو مراحل بعدی هم موفق باشید ما با حضور خودمون تو سایت شما ازتون حمایت میکنیم

فداغ من پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 http://fedagheman.blogfa.com

سلام دوست عزیز
درگیر کار آمار بودم.نتونستم بیام.
موفق بش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد