پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

آتش سوزی در بلوار ابوذر غفاری اوز

ساعت 20 و 50 دقیقه شب جمعه 29 شهریور لوله های بزرگ پلی اتیلن مغازه فرخ امینا واقع در بلوار ابوذر غفاری اوز دچار حریق گردید. 
 -    
به گزارش صحبت نو  محمدامین غیاثی شاهد عینی این حادثه می گوید: لوله های بزرگ پلی اتیلن در کنار منزل مرحوم ابراهیم غفوری تکیه داده شده بود ابتدا دارای شعله کوچک آتش بود وقتی به لوله ها نزدیک شدم و دیدم به علت بلندی لوله ها نمی توانستم شعله آتش را خاموش کنم،

 در ساعت 20 و 54 دقیقه با آتش نشانی و اتفاقات برق تماس گرفته و جریان را اعلام کردم. خوشبختانه در عرض چند دقیقه آتش نشانی حاضر و آتش را خاموش کرد، که جای قدردانی دارد. اما به دلیل این که لوله ها و آتش زیر تیر و سیم برق قرار داشت آتش به کندی خاموش و متاسفانه جرقه های برق نیز شروع گردید و چون مواد لوله های پلی اتیلن از مواد آتش زا و نفتی است بنابراین آمادگی آتش گرفتن را داشتند. 

بهرحال به گفته فرخ امینا صاحب مغازه در اثر همکاری محمدامین غیاثی و حضور به موقع و سریع آتش نشانی شهرداری اوز از سرایت آتش به داخل مغازه و انباری مغازه های دیگران و خانه های اطراف جلوگیری گردید. ولی لوله های پلی اتیلن خارج از مغازه که بیش از طاقه بوده در آتش سوخت و یا نیمه سوز شده که قابل استفاده نیست و حدود یکصد میلیون ریال خسارت وارد شده است. آتش و جرقه های برق در ساعت 21 و 45 دقیقه پایان یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد