پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

لوازم التحریها سلاحی برای غرب؟

فرهنگ مجموعه ه‏ای از آگاهی‏ها(شناخت‏ها) و رفتارهای فنی، اقتصادی، آیینی (شعایر)، مذهبی، اجتماعی و غیره است که جامعه‏ی انسانی معینی را مشخص می‏کند (پانوف؛ ۱۳۶۸، ص ۱۰۳).
تعاریف مختلف و متفاوت از فرهنگ بیانگر این مطلب است که تمام دستاوردهای مادی و معنوی بشر در طول تاریخ در قالب اصطلاح فرهنگ قابل تعبیر است؛ به همین سبب تعریف ذکر شده در فرهنگ مردم‏شناسی میشل پانوف۲ را می‏توان تعریفی جامع از فرهنگ دانست.

  

20140628494
یکی ازتلاش های عمده غرب برای توفیق یافتن در تحقق اهدافشان، مساله ایجاد حالت بی اعتنایی به ارزش های اخلاقی است.

آنها می کوشند تا با شکستن قداست و حرمت ارزشها در منظر فرد، او را نسبت به مسائل ارزشی، لاابالی و دچار اباحه گری نمایند و فرد وقتی دچار اباحه گری گردید، دیگر امکان مقابله با تهاجمات بی امان فرهنگی را هم از دست می دهد.
اما آیا ملت ما همیشه از سوی غرب و دشمنان مورد حمله و تهاجم فرهنگی قرار می گیرد ؟

جواب به این سئوال آسان تر از آن چیزی خواهد بود که شما فکرش را می کنید .

امروز ملت ما از سوی غرب مورد تهاجم فرهنگی قرار نگرفته است  این خود ما هستیم که خود را از فرهنگ  و گذشته های خود دور و دورتر می کنیم و نرم نرم در حال نابودی فرهنگ خود هستیم.شاید بپرسید چگونه؟

شما برای گرفتن جواب خود به یکی از لوازم التحریرهای سطح شهر بروید . لوازم درسی را یک به یک نگاه کنید .

چه می بینید ؟

آیا از ابوعلی سینا – ابوریحان بیرونی -شهدای جنگ تحمیلی – و خلاصه این همه مشاهیر همیشه جاودان ایران ،-تصویری مشاهد کردید ؟

چرا ما باید اجازه بدهیم با دست خود این نامها از یادها بیفتند و به جای آنها نامهایی قرار گیرند که به فرهنگ و روحیات ملتی همچون ایران توهین فاحش دارند ؟

لاله افتخاری عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به وجود اشاعه چاپ تصاویر شخصیت‌ها و کاراکترهای فرهنگ غربی بر روی  لوازم التحریر دانش آموزان، فرمودند کشورهای غربی معاند جمهوری اسلامی سال‌هاست از طریق سینما، موسیقی، تئاتر و حتی بازی‌های رایانه ای برای انحراف افکار عمومی در نسل جوان ایران تلاش می‌کنند.

ایشان با اشاره به وجود اشاعه چاپ تصاویر شخصیت‌ها و کاراکترهای فرهنگ غربی بر روی لوازم التحریر دانش آموزان، گفت: لوازم التحریر دانش آموزان بدل به مقصد جدید تهاجم فرهنگی غرب شده است.

آیا غرب در قرار گرفتن این دفاتر رنگارنگ در لوازم التحریرهای ایران نقش دارند یا خود ما ؟

قضاوت با شماست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد