پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

ابقا شدن قائدی به عنوان شهردار گراش

حسین قائدی با رای تمامی اعضای شورا برای چهارسال دیگر بر صندلی شهرداری گراش تکیه خواهد زد.

به گزارش لارستان نیوز عبدالرضا هرمزی، سخنگوی شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار رویدادشهر گفت: در جلسه پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته با رای مثبت تمامی اعضا مهندس حسین قائدی به عنوان شهردار گراش انتخاب شد.
وی با اشاره به صحبت‌های قائدی در مراسم تودیع و معارفه‌ی اعضای شورای سوم و چهارم مبنی بر شروع کردن دوره‌ی جدیدی در شهرداری گراش گفت: ما برای ادامه‌ی فعالیت‌های شهرداری برنامه داریم. یکی از انتفادهایی که در این مدت مطرح می‌شود، عملکرد نیروهای شهرداری است که در این دوره با کسانی که عملکرد مثبتی نداشته باشند، برخورد می‌کنیم و حتی ممکن است پست سازمانی افراد را نیز تغییر دهیم.


هرمزی درباره استفاده از یک نیروی بومی در سمت شهردای گراش نیز گفت: در این مدت ۲ نیروی بومی مطرح بودند که رایزنی‌هایی نیز انجام شد. اما با ارتقای درجه‌ی شهرداری گراش از شش به هفت، طبق قانون باید فردی به عنوان شهردار انتخاب شود که حداقل ۵ سال سابقه‌ی کار مرتبط با شهرداری را داشته و در رشته‌ی تخصصی مرتبط نیز تحصیل کرده باشد. اما ما اساس را بر این گذاشته‌ایم که در این ۴ سال نیروهای بومی را وارد شهرداری کنیم تا در آینده بتوانیم از این نیروها به عنوان شهردار استفاده کنیم.

سخنگوی شورا با اشاره به قطعی بودن رفتن قائدی از شهرداری گفت: وی حتی نامه‌ی خود را نیز آماده کرده بود؛ اما با توجه به شرایط فعلی و کارهای نیمه‌تمام مانده، ابقای ایشان را مثبت دانستیم تا همان‌طور که به کارهای شهرداری نظارت داریم، در یک فضای باز به دیگر کارهای شهر نیز رسیدگی کنیم.
وی درباره انتقاد برخی مهندسین شهر مبنی عدم توجه به فعالیت‌های زیربنایی در دوره حضور قائدی گفت: من از همه‌‌ی کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند استقبال می‌کنم و در جلسات شورا نیز پیگیری خواهم کرد. اما این دوستان ابتدا یک تعریف از کارهای زیربنایی ارائه دهند. سپس برای هریک از نقدها، به عنوان مثال برای درآمد پایدار به صورت مصداقی صحبت کنند.
هرمزی استفاده‌ی صرف از عبارت کار زیربنایی را عامیانه دانست و ادامه داد: آیا آسفالت معابر، نماسازی و زیباسازی شهر، احداث پارک‌ و … که جزو وظایف اصلی شهرداری است، کارهای زیربنایی محسوب نمی‌شود؟
عضو شورای چهارم شهر گراش در پایان از منتقدین خواست تا با کلمات بازی نکنند و پیشنهادهای خودشان را به‌صورت مصداقی عنوان کنند. مردم از اعضای شورای چهارم انتظار ویژه دارند و ما هم سعی داریم از همه‌ی افراد با سلایق مختلف استفاده کرده و مشورت کنیم.
گفتنی است مهندس قائدی از سال ۱۳۸۷ از سوی شورای سوم شهر گراش به عنوان شهردار انتخاب شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد