پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

اعضاء شورا ی جدید فداغ زیر زره بین

تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا ، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی به مجموعه مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است بطوریکه اهدافی که در قانون اساسى براى تشکیل شوراها معیّن شده در راستای تحکیم پایه‌هاى انقلاب و مشارکت مردم در توسعه شهرها و روستاها قابل ارزیابی است .
توفیق شوراها در دستیابی به این اهداف علاوه بر اینکه اعتماد عمومی را افزایش می دهد می تواند زمینه‌ساز حضور بانشاط مردم در سایر عرصه‌های پیشرفت و توسعه‌ی کشور شود .
از سوی دیگر ، ارتباط مستقیم شوراها با کار روزمره‌ى مردم و زندگى شهری و روستایى ، اهمیت آن را دوچندان کرده است و به همین منظور تشکیل شوراهای کارآمد و انتخاب افرادی متناسب با اهداف و وظایف شوراها می تواند نقش بسزایی در تداوم توسعه امور شهری وروستایی ایفا کند .
در این راستا ، مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات 24 خرداد ماه و انتخاب نامزدهای اصلح و متناسب با وظایف شوراها جلوه ای از حماسه سیاسی و مشارکت خود در توسعه جامعه را به نمایش گذاشتند.
در این زمینه مردم فداغ هم با خلق حماسه ای از حضور پر شور خود ، افرادی را به عنوان نماینده خود برگزیدند که بتوانند فداغ را به سرحد پیشرفت و ترقی رهنمون سازند .

ما جهت آشنایی با روحیات افراد برگزیده مردم ، متنی را برگزیده ایم که هرچند می دانیم این عزیزان لیاقت بیشتر از اینها را دارند .

  

بی شک نفر اول منتخب مردم کسی نیست جز چهره نسل جوان امروز –آقای همایون جهان پناه
این جوان عزیز و دوست داشتنی با هزاران آرزو پا به عرصه انتخابات شوراها گذاشت .جهانپناه این واژه را در خود تقویت کرد که می تواند وبا این شعار پا به عرصه گذاشت و الحق که مردم فداغ هم خوب ایشان را شناختند و با حد اکثری آرا ایشان را انتخاب نمودند .آقای همایون چهانپناه چه الان که به عنوان منتخب اول مردم فداغ انتخاب شده و چه زمانیکه به دور از مسند شورا بود عشق به فداغ و ساختن آنرا سودایی بود که همیشه در سر داشتند .بی شک جوانان فداغ چشم به ایشان دوخته اند تا گره کور فداغ را با دستان خود باز کند وبا شناختی که از ایشان داریم این مهم چندان دور از دسترس نخواهد بود .
آقای علی اکبر باقری با587 رای دومین فرد امین و منخب مردم است . آقای باقری به نوعی می توان بازمانده شورای قبلی نامید .اینک با کوله باری از تجربه می آید تا آنچه برای رونق و آبادانی فداغ در سر داشته است با نیرویی جدید آنرا به اجرا گذارد .کوششهای ایشان و فعالیتهای بی دریغ آقای باقری در زمان دهیار بودنشان بر کسی پوشیده نیست والحق که نشان دهیار نمونه بودن زیبنده این جوان رعنا، می باشد .مطمئنن در روزها و ماههای بعد ، از این جوان عزیز بیشتر و بیشتر خواهیم شنید .
نفر سوم منتخب مردم کسی نیست جز ناصر منصوری . ایشان در دوره قبل شورا هم عضوی از این نهاد بودند که مجددا مردم به ایشان اعتماد نموده و دوباره از سوی مردم به این سمت برگزدیده شد.
آقای منصوری هم اینک پخته تر از دوره های قبل می آید تا داشته های خود را به اثبات رساند . بی شک تجربه 6 ساله ایشان راهگشای بقیه عزیزان در شورای محترم خواهد بود .
نفرچهارم منتخب مردم هم کسی نیست جر نعمت الله خرم . چهره جوان و پر انرزی و البته خوش برخورد که آمده است فداغ را به قول خودش بسازد .
بی شک این چهره جوان در کنار افرادی همچون باقری و چهانپناه ضلع سوم مثلث طلایی شورای فداغ خواهد شد .آقای خرم که افتخار دوستی با ایشان را نیز در کارنامه دارم آمده است تا فداغ را به جایگاهی که استحقاقش را دارد برساند و با شناختی که این چهره دوست داشتنی داریم آینده ای بس روشن را برای فداغ ترسیم نموده ایم .
و اما نفر پنجم و آخرین نفر کسی نیست جز چهره ورزشی فداغ وحید رستگار .
این جوان دوست داشتنی با هدف ارتقاء سطح ورزش فداغ پا به عرصه انتخابات گداشت وامید می رود با پشتکاری که از این عزیز سراغ داریم ورزش فداغ پر رونق تر از همیشه در همه عرصه ها، حرفی برای گفتن خواهد داشت .
حضور چهره ورزشی همچون وحید رستگار در جمع عزیزان شورا یک نعمت بزرگ به حساب خواهد آمد . مردم فداغ انتظار دارند که با درایت و پشتکار این عزیز، ورزش فداغ به قله های افتخار دست پیدا کند .

به امید روزهایی پر فروغ ، در کنار عزیزان پر فروغ شورای اسلامی فداغ .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد