پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

نورافشانی آسمان بندرعباس

امشب وراس ساعت 21 آسمان بندرعباس نورباران شد  

نور افشانی آسمان بندرعباس راس ساعت 21 توسط یگان نیروی دریایی ،انجام گرفت ودهها نفر از نزدیک این منظره زیبا را تماشا کردند

نظرات 1 + ارسال نظر
رضاتقی نژاد مدیرسایت فداغ جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:49 http://fedagh.com

سلام دوست عزیز ازاینکه سایتتون خراب شده وباعث خوشحالی بعضی مردم شده خیلی نگران شدم و باخود گفتم اگر کمکی هم بتوانم به مدیر سایت فداغ نیوز کنم افتخار می کنم و تا آنجایی که بتوانم شما را همراهی و راهنمایی خواهم کرد و امیدوارم هرچه زودتر سایتتون درست بشه به امید خداوند متعال انشاا... .

و خبرخوشی هم بهتون برسونم که وبلاگ بلوگ فداغ حذف شده و من به صورت اتفاقی وارد وبشون شدم دیدم که نوشته چنین وبی وجود ندارد. تشکر از اینکه به سایتم تشریف اوردید و خبر دادید که در fedaghnews.ir خبرهاتون رو منتشر می کنید و من امرو و دیروز هم اومدم تو سایت fedaghnews.com دیدم صفحه موردنظر بازنمیشه با خودم گفتم شاید تو fedaghnews.ir داره می نویسه و اومدم دیدم فرضیه ام درسته و شکی در آن نیست.

خداحافظ


رضاتقی نژاد مدیرسایت اختصاصی وبرتر فــــداغ

fedagh.com

fedagh.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد