پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

یک روز قبل از عید فطر درفداغ

یک روز قبل از عید در فداغ است
خیابان شهید قاسمی ،در یک نگاه به نظر می رسد که فداغ از دهستان فاصله گرفته وتبدیل به شهر گشته است ،خیابان مملو از ماشینهای عبوری ومردمی است که احتمالا از بندر عباس وشیراز ومشهد به فداغ عزیمت نموده اند
واقعا سخت بود از یک طرف خیابان به طرف دیگر رفت .باید خودتان بودید تا بهتر متوجه می شدید .
در جلو بازارچه ،به اتفاق دوستان نشسته بودم ،هم خوشحال بودم هم ناراحت
خوشحال از اینکه دوستان قدیم وجدید را می دیدم .دوستانی که شاید سالها ندیده بودم
خلاصه از اینکه همه آمده بودند وهمه کنار هم بودیم خوشحال بودم
اما ناراحتی من از این بود ،حق اینهمه جمعیت فداغ ،دهستان نیست .حق این مردم که بیشتر جمعیت آن، جوانان پرشور تشکیل می دهد این خیابان دو طرفه نیست
باور کنید که حقشان این نیست
این مردم باید بهترین امکانات داشته باشند ،چون اینها بهترینند
خیابانهای پیچ در پیچ ودو طرفه  ،کوچه های خاکی ،بافت فرسوده فداغ ،بلاخره کی به تاریخ می پیوندد.
وارد هرشهر وروستایی که می شویم اول از سردر آن ومحل زیبایی که درست کرده اند عبور می کنیم ووارد آن شهر وروستا می شویم
اما فداغ ما ....
قضاوت با شماست



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد