پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

خبرفوری/شکار پهباد اسرائیلی بر فراز سودان

دولت سودان از شکار یک فروند پهباد جاسوسی اسرائیلی بر فراز این کشور خبر داد.

 ارتش رژیم صهیونیستی شکار یک فروند پهباد اسرائیل را بر فراز کشور سودان تایید کرد.

گفتنی است که مقامات سودانی در طی بیانیه ای خبر شکار یک فروند پهباد متعلق به ارتش اسرائیل را در حین انجام عملیات جاسوسی اعلان کرده بودند

در این بیانیه آمده است که این هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی در حال عکس برداری از خاک کشور سودان و ارسال آن به اسرائیل بود که توسط نیرو های امنیتی این کشور شکار شد.

توصیه به بازدیدکنندگان عزیز

با پوزش ازکلیه دوستان وعزیزان به خاطرقطع چندروزه سایت ،ومژده به دوستان که ازاین پس می توانند طبق روال گذشته جدیدترین خبرهارافداغ نیوز دات کام مطالعه فرمایند

درضمن تشکرخالصانه داریم از آن دسته ازدوستان که دراین مدت باپیامکهای خود مشوق ماشدند در راه اندازی مجدد سایت خودشان 

سددیده بان دردست مطالعه

ساخت سد دیده بان دردست مطالعه است . 

طبق گزارش رسیده ازشورای محترم دیده بان ،سدبزرگ دیده بان مراحل مطالعاتی خودرا شروع نموده ودرصورت تصویب نهایی ازسوی شورای محترم دیده بان ،کارساخت آن شروع خواهد شد . 

گاز رسانی به دهستان فداغ سرعت می گیرد

در جلسه ای که با حضور مهندس مومنی مدیر عامل گاز استان فارس در فرمانداری لارستان تشکیل گردید، مقرر شد شرکت گاز استان عملیات گازرسانی به شهرهای لطیفی، بیرم، جویم، بنارویه و روستاهای مصوب سفر ریاست جمهوری از جمله فداغ و خلیلی را با سرعت بیشتری اجرایی نماید.

به گزارش رسیده، در این جلسه محتاجی فرماندار لارستان ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری های شرکت گاز فارس خواستار تسریع در اتمام علمک گذاری شهر لار و اتصال منازل به شبکه گاز شد.

مهندس مومنی تاخیر در روند اتمام پروژه را کمبود اعتبارات مورد نیاز عنوان کرد.

در این جلسه با عنایت به طرح نهضت آسفالت از سوی دولت نهم که به شهرداری ها ابلاغ شده، شهرداری های مناطق شهری لارستان ملزم به پیگیری جذب اعتبارات تخصیصی شدند. ضمن اینکه شرکت گاز و شهرداری های مربوطه هماهنگی لازم در حفر کانالهای گازرسانی شهری را به عمل آورند.

دهستان فداغ که در تقسیمات جدید کشوری جزو بخش گراش محسوب می شود با بیش از 5000 نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری جنوب غربی لار حدفاصل گراش و بیرم واقع شده و دارای پتانسیل های بسیار خوبی است و گازرسانی به آن می تواند نقش موثری در رشد و توسعه  فداغ داشته باشد. 

منبع:خبرنگاردات کامhttp://khabarnagar1351.blogfa.com/post-40.aspx