پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

توهم و تهدید لاری ها !

س از انتشار خبر اتصال استان فارس به خلیج فارس که خبرگزاری مهر و دیگر سایت های خبری آن را منتشر کردند ، سایت های محلی لار اقدام به تکذیب خبر و پیشنهاد و تهدید موضوع جدایی لار از استان فارس را منتشرکردند...

  به گزارش لارستان نیوز به نقل از سایت خبری لامرد سیتی ، پس از انتشار خبر اتصال استان فارس به خلیج فارس که خبرگزاری مهر و دیگر سایت های خبری آن را منتشر کردند ، سایت های محلی لار اقدام به تکذیب خبر و پیشنهاد و تهدید موضوع جدایی لار از استان فارس را منتشرکردند و این در حالی است که خبر اتصال استان فارس توسط مشاور استاندارفارس تایید شده است.
سایت های محلی لار در تحلیل های خود اتصال فارس به خلیج فارس از طریق شهر لامرد را غیر منطقی خوانده و تهدید به جدایی لار از استان فارس کردند.
در جدیدترین تحلیلی که آقای کاظم رحیمی نژاد در سایت صحبت نو کرده است “این طرح کذایی تنها طرح موجود برای توسعه استان فارس نیست و سال ها پیش نیز طرح دیگری که لارستان را به خلیج فارس متصل می کرد در وزارت کشور مطرح بود. به علاوه رضایت هرمزگانی ها نیز در این موضوع، مهم است و نمی توان تبعات اجتماعی این موضوع را در هرمزگان از نظر دور داشت. واقعیت این است که لارستان، لامرد و غرب هرمزگان که زمانی نه چندان دور یک منظقه ی واحد محسوب می شده اند هریک مطالباتی دارند و اجرای هر کدام از این طرح ها به تنهایی مشکل آفرین خواهد شد. راه حل منطقی توجه به مطالبات همه این مناطق در قالب یک طرح و اجرای آنها در یک زمان است. اگرالحاق بخش هایی از هرمزگان به استان فارس امکان پذیر است، استقلال مناطقی از استان فارس که مورد بی مهری مرکز استان قرار دارند نیز دور از انتظار نیست.”
وی هم چنین با روانی خواندن این موضوع در تحلیل خود اظهار کرده است که “پیگیران اصلی این موضوع هم لامردی هایی هستند که مسئولیتی در سطح استان فارس یا کشور دارند. البته این افراد مدام از منافع استان فارس سخن می گویند و احتمالا تصور می کنند مردم نادان تر از آنند که هدف اصلی آنها را – که تامین منافع زادگاهشان است- متوجه شوند.در تازه ترین فضاسازی روانی نیز دوباره این آش سرد شده را در سایت های محلی گرم کرده اند شاید به واسطه آن دهنی داغ شود- بدون آنکه به تبعات این موضوع و بازتاب آن در مرکز جنوب فارس(لارستان) و نیز غرب هرمزگان توجه داشته باشند”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد