پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

دهه هشتاد

ابرهای آسمون زندگیم ...

جوانه امید ی که تو قلبم هستش...

دوست دارم تخم مرغهای سفره هفت سین رو این جوری درست کنم...به یاد اون روزها...به یاد کلاس سفره آراییم...

خیلی دوست دارم این عکس رو...

 ساحل نعل اسبی خارگ...

ساحل زیبای شهر من...



خدای خوب من

سال 1389گذشت و من مثل تمام سال های گذشته ،از تو بزرگوار سپاسگزارم ،سعادت داشتم تا 365 روز دیگر هم خورشید را تما شا کنم ،شاهد لبخند و شادی اطرافیانم باشم ،با چالش های زندگی برخورد کرده و تجربه های بهتر زیستن را بیاموزم !

خدای مهربان ..

پیشاپیش ، به خاطر هدیه گرانبهایت سپاسگزارم . از این که به من فرصت میدهی تا طعم شیرین لحظه لحظه های سال 1390را بچشم ، متشکرم .می دانم تو بزگوار برایم بهترینها را در نظر داری !

خدای همیشه همراهم

به پاس بزرگواری ها و نعمت هایت ، من هم قول می دهم که تما م

سعی ام را بکنم تا به بهترین و زیبا ترین شکل ممکن زندگی کنم :امیدوار ،پرتلاش،شاد و صمیمی  و سبز!

پس ،هر لحظه تکرار می کنم :امسال ، سال خوشبختی  من است!


عیدانه نوشت:ایمان دارم که در این دهه جدید لحظات پربرکتی پیش رو داریم .روزهایی سرشار از موفقیت  و آرامش .آرامشی عمیق که حاصل یاد خدا و حضور لحظه به لحظه او در هر واقعه زندگی مان است.
همنشینی با خدا حاصلش عشق است و ایمان...


سپیده نوشت:در شروع این سال خوب در این لحظه در حضور شما؛شمایی  که مخاطبم هستید !به خودم قول می دهم که هفته ای یک ویژگی مثبت  را به فهرست ویژگی وعادت های خوبم اضافه کنم وبا تلاش  مستمر ،عادت های نامناسبم را کنار بگذارم.




روزگارتان شیرین
شادی تان افزون



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد