پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

متن کامل نماینده گراش در مجلس

علی اصغر حسنی نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه مردم مسلمان منطقه به اهمیت و پایداری جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند، تأکید کرد: با خیزش مردم مسلمان منطقه و الگو گرفتن از انقلاب اسلامی،مسئولیت سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است.

امروز بعد از گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امت‌اسلامی پی به گوهر وجودی جمهوری اسلامی ایران برده‌ و ما شاهد فریاد حق طلبانه مردم مسلمان منطقه وحماسه‌های الگو گرفته از بیانات رهبر کبیرانقلاب هستیم.

نماینده مردم لارستان،خنج و گراش با بیان اینکه باید هشدار و تذکر دهم مسئولیت سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است، ادامه داد: باید نسبت به حفظ و نگهداری آرمان‌های اتقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پیش از گذشته کوشا باشیم تا نظر جهانیان از این انقلاب بر نگردد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر نطق میان دستور خود، گفت: با نام‌گذاری سال 90 به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری که عنوان جامع و کاملی است باید ملت، دولت و مجلس در دستیابی به اهداف این نام‌گذاری کوشا باشند.

حسنی تصریح کرد: هدف از جهاد اقتصادی، افزایش کار، تلاش، تولید و پیشرفت در صنعت است.

نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از نطقش به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و افزود: وزارت نیرو بر اجرای احداث نیرو گاه هزار مگاواتی جنوب فارس در منطقه خنج از مصوبات دولت تسریع بخشد.  

علی اصغر حسنی از وزیر کشور خواست تا با ارتقاء بخش های جویم و بنارویه به یک شهرستان و بخش اوز به شهرستان و دهستان های فداغ از توابع شهرستان گراش  و درزو سایبان از توابع شهرستان لارستان به بخش و ارتقاء مراکز دهستان های دهکویه،ارد،فداغ،فیشورو بیدشهر از توابع شهرستان های لارستان و گراش به شهر که سالها در محرومیت قرار دارند موافقت نماید.

وی با بیان ارتقا دانشکده پیرا پزشکی گراش به دانشکده پزشکی و دانشکده پرستاری لارگفت: وزارت بهداشت و درمان نسبت به تعیین هیات علمی و چارت تشکیلاتی این دانشکده ها و شروع به کار آنها اقدام کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین از وزیر بهداشت خواست تا در جهت رفع مسائل و مشکلات بیمارستان های امیرالمومنین (ع) گراش ، امام رضا (ع) لار و نبی اکرم(ص) خنج  اقدام و نسبت به  صدور مجوز و راه اندازی مراکز بهداشتی  و درمانی  در روستا های هرم ،بالاده و خلور تسریع نماید.

وی بر تسریع گاز رسانی به بخش بیرم،صحرای باغ ،جویم ، بنارویه ،بخش مرکزی لار و گراش تاکید و از وزیر نفت خواست تا نسبت به احداث پتروشیمی از مصوبات دولت به این منطقه اقدام نماید .

حسنی با اشاره به پتانسیل های موجود و حضور بازرگانان و تجار شهرستان های لار،خنج و گراش در کشور های حوزه خلیج فارس از رئیس جمهور خواست تا با ایجاد منطقه آزاد تجاری جهت سرمایه گذاری های داخلی و خارجی مشکل بحران بیکاری در منطقه و استان فارس حل نماید.

این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به مصوبه دولت در خصوص راه آهن شیراز جهرم لار بندر عباس از سرپرست وزارت راه و ترابری خواست در اجرای پروره راه آهن شیراز جهرم لار بندر عباس و بزرگراه شیراز- جهرم لار- بندر عباس تسریع نماید.

حسنی همچنین از سرپرست وزارت راه و ترابری خواستار اجرای پروژه جاده اصلی  لار لامرد شد.  

وی از رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خواست تا نسبت به ثبت میراث فرهنگی شهر تاریخی و باستانی ماءخرد خلیلی از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش که قدمت آن با دو هزار هکتار مساحت به دوره ساسانیان میرسد اقدام کند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به خشکسالی های متمادی و بحران کم آبی در فارس بخصوص شهرهای جنوبی استان خواستار تسریع در اجرای طرح های آبخیزداری در شهرستان های لارستان،خنج و گراش شد .

حسنی ضمن تقدیر از مسئولین برگزار کننده کنگره سرداران و 14600 شهید استان فارس از رئیس جمهور خواست تا نسبت به افزایش اعتبارات لازم به این مراسم اقدام نماید.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی کارگر چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 http://mavvaj.persianblog.ir

سلام. تیترتان اشتباه است. ایشون نماینده فقط گراش نیست.

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:21

آقای حسنی کجایی که به داد مان برسی ٫لاری ویرانمون میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد