پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

صرفـــــــــــــــــــــا جهت اطلاع

  • وفتی از آقایون کم کار انتقاد میشه واونا بدشون میاد ما چیکار کنیم 
  • وقتی میگیم از ارتفاعات دیده بان با موبایل واسه شما گزارش تهیه میکنیم وآقایون باورشون نمیشه ما چیکاره ایم 
  • وقتی تصاویرومیزاریم میگیم بگید این تصویر از کیست وشما نمیدونید ما مقصریم؟
     
  • وقتی فداغ نیوز بازدیداش بالاهه ما مقصریم؟ شما مقصرید که بازدید میکنید
     
  • وقتی منونمیشناسید چرامیگید به طایفت نناز آخه مگه من کیم من اسممو نگفتم واسه همین فدات شم
     
  • وقتی آقایون نظر بد میدن من مقصرم ؟من چیکار کنم با نظرات این مردم؟ 
  •  وقتی ماآب لوله کشی داریم ولی شوره بازم میگید نگم ؟ 
  • وقتی مابیمارستان نداریم آمبولانس اهدایی جناب رئیسو کجا پارک کنیم؟ خودتون بگید 
  •  
نظرات 1 + ارسال نظر
فداغی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:56

سلام به دوست خوبم
از وبلاگ قشنگ وزیبایت لذت بردم
واقعآعالیه
اگه براتون مقدور هست آدرس ایمیل هم ذکر بفرمایین تا بتونیم با شما بیشتر در ارتباط باشیم

سلام به توبازدیدکننده محترم آدرس ایمیل خواسته بودید در آخر هر مطلب در سایت آدرس ایمیل ذکر شده است جهت اطلاع بیشتر آأرس ایمیل همین جا ذکر میکنمsaye_setare98@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد