پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

دعوت به همکاری

 

جهان بناه
پنجشنبه 27 مرداد ماه سال 1390 ساعت 11:14
بادرود   درفداغ  از لحاظ طایفه ای  قدیمی ترین انها  
( اوستادها  ) سلمانیها هستند  وجدید ترین  انها  
( نریمانیها   سا مخا ن ) میباشند  ولی طا یفه ها ئی  زما نیها     و صلاحی  هم قدیمی میباشند  بقیه  مانند
( مد در ویشیها  )   وکبل احسنیها ) وشیخها  احمد ها دی ) فداغی الصل  نیستند  وما از  شیخ رحیم  دهمیو نی  بفداغ اامده ایم  که حدود ۲۰۰ سال میشود   وسادات  فداغ از بنا رو  امده اند  وتا قبل از سال ۱۳۳۴  که نهضت فداغ  بر علیه خواننین  صورت گرفت  ۹۰ در صد مر دم  رعیت خان  بوده اند که حق هیچ گو نه ما لکیتی  ندا شتند  وجز ئ  از زمین و فاریاب به حساب میا مدند  وحق مها جرت هم ندا شتند


 

فداغ نیوز درنظردارددررابطه باطوایف فداغ درآینده اطلاعاتی را دراختیار بینندگان خود قراردهد 

از کسانی که دراین رابطه اطلاعاتی درباره طوایف فداغ اهم از تاریخچه -نحوه پیدایش-جمعیت وغیره را دارند در اختیاراین سایت قرار دهند  

تا ما بانام خود ایشان دراختیار بینندگان عزیز قرار دهیم  

منتظر شما هستیم

نظرات 3 + ارسال نظر
جوان فداغی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:41

سلام و درود بر اقای جهان بناه
اطلاعات شما بسیار مفید برای ما جوانان میباشد.
انشااله که همیشه سالم وسلامت و تندرست باشید.
شما نمونه بارز ؛ز گهواره تا گور دانش بجوی ؛ هستید.
شما در سن ۷۰ سالگی از اینترنت و کامبیوتر سر در می اورید .در حالی که خیلی از امثال ما جوانان اشنایی با ان نداریم.
شما الگویی بزرگ برای تمام مردم فداغ میباشید.
به امید موفقیت بیشتر فداغ
همیشه موفق باشید

جهان بناه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 http://...........

با درود فراوان به شما جوانان فداغ که الحمد الله همگی روشن روان وروشنگر هستید
من از بچگی علاقه زیادی به مطا لعه داشتم که هنوز هم دارم کتابهای زیادی در باره مضو عات مختلف خوانده ام ومیخوانم از مو ضو عات علمی تخیلی وادیان مختلف ومذاهب مختلف .ودر بچگی همیشه فکر میکردم که گنج در کا غذ های کهنه بیدا میشود وهر وقت هر جا کاغذی بیدا میکردم انرا میخواندم وهنوز هم همینطور هستم ولی نه برای گنج در جوانی مدتی بسوی علم هیبنو تیزم رفتم بعد انرا رها کردم ومد تی بسوی گیمیا گری وساخت طلا رفتم که بتوانم طلای ترنج بسا زم وبا اینکه هیچگونه امکاناتی نبود کار های شیمی خطر ناکی انجام میدادم مانند ساختن باروت ومو اد منفجره وغیره امیوارم جوانان امروز که همه گونه امکانات دارند هر چه بیشتر بسوی علوم بروند که ازساخت طلا برتر میباشد اینرا هم بگویم که من بارها به این خا طر از طرف سا زمان اطلا عات وامنیت قبل از انقلاب اسلامی به رکن ۲ ژ اندار مری احظار میشدم ولی با من بد رفتا ری نمیشد

جهان بناه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:07 http://...........

با درود مجد د خواستم چند نکته یاد اوری نمایم
اول اینکه حرف ب ۳ نقطه نوشته نمیشود که از کا مبیو تر من نیست دوم اینکه خیلی چیز ها خودم انرا سا نسور میکنم ولی بیشتر مطالب از طرف فداغ نیوز سانسور ودرج نمیشود سوم اینکه چنانچه سئو الی باشد که من بتوانم به ان جواب بدهم میتوانید با تلفن ۲۵۲۲۳۸۷ فداغ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر واز سا عت ۵ بعد از ظهر تا ۷ در خد مت شما میبا شم امید وارم همه جوانان موفق با شند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد