پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

خواهش یک دوست

سلام. مطلبی در وبلاگ blogfedagh.blogsky  منتشر شده با نام مصاحبه با اقای فرج اله نریمانی.
بنده امشب با اقای نریمانی صحبت کرده ام و گفتند که هیچ مصاحبه ای با هیچ کس نداشته اند.و تمامی مطالب مربوط به ان مصاحبه جعلی و دروغ بوده و ساخته و پرداخته ذهن خود نویسنده است.
در صورتی که شما مدیر این وبلاگ را میشناسید خواهشمندم نام ایشان را برایم ارسال کنید تا از ایشان در مورد این مصاحبه جعلی و دلایلش بپرسم.
خواهش میکنم این نظر بنده را در وبلاگتان نمایش دهید تا هرکس هر اطلاعاتی در مورد مدیر این وبلاگ دارد و باعث کمک بنده در شناسایی ایشان میشود بنده را همراهی کند.
با تشکر


نوشته فوق ارسالی از طرف یک دوست می باشد که از ما خواسته اند آنرا انعکاس دهیم لطفا اگر کسی صاحب این وبلاگ را می شناسد ما را در جریان قرار دهددر غیر اینصورت آقای نریمانی خود شخصا از طریق قانونی پیگیر این قضیه خواهند بود 

واما سخن ما با مدیر مسئول آن وبلاگ 

آقای xشما مصاحبه ای کاملا جعلی با آقای نریمانی انجام داده اید؟آیا به عاقبت اینکار خود فکر کرده اید؟آیا میدانید چه کسی را به چالش کشیده اید؟ 

پس بهتر است قبل از اینکه به مشکل برخورید اقرار کنید که اشتباه کرده ایدوار آقای نریمانی محترم حلالیت بطلبید در اینجا جادارد این مطلب را نیز یاد آور شوم که فداغ نیوز تا اطلاع ثانوی به هیچ وبلاگی نظر نخواهد داد واگر اشخاصی از طرف این سایت اقدام به نظر دهی نمایند از نظر ما کاملا مردود می باشد واگر چنین چیزی مشاهده فرمودید لطفا سریعا مارا در جریان قرار دهید وآی پی مارا هم بخاطر بسپارید وبما اطلاع دهید تا ما آی پی شخص نظر دهنده از طرف ما را به اداره محترم اطلاعات تحویل نماییم تا نسبت به دستگیری نامبرده اقدام شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد