پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

جوابیه یک دوست

با سلام کاش نظزی را که از سر دلسوزی بود و دوست نداشتم برایت حاشیه ای درست کنم منتشر میکردی.
بهرحال نوشتن هزینه دارد.گفتم که فکر نکنی نمیشود شما را شناخت.اگر دنبال دردسر بودم میتوانستم فکر دیگری برایت بنمایم و شما هم میدانی که میتوانم.چون شما ادم منطقی بودی با زبان منطق سخن گفتم.لطفا از این به بعد قبل از انتشار مطالب کمی تفکر کن چون همه چیز زدن و کتککاری نیست گاهی یک حرف تاوانش بیشتز از هزاران شلاق است.اس ام اس بازی هم که کار خوبی نیست.سعی کن هر چند مستعار اما نامی برای خودت در وب بنویسی .نام مستعار که هنری هم باشد.امیدوارم که درک کرده باشی که شناسایی افراد در فضای مجازی کار سختی نیست و حتا فیلتر کردن یک سایت یا وبلاگ.
حالا تا دیر نشده ان کامنتها را عینا قبل از دیر شدن تایید کن و عاقلانه جواب بده نه یکطرفه حرف خودت را می نویسی.منتظرم و گر نه هر گونه اقدامی دور از انتظار نخواهد بود و من نمی توانم جلو عصبانیت دوستان معترض به مطالبت را بگیرم.شاید با انتشار ان کامنت کمی ارام شوند .موفق باشی


سلام دوست من شاید درست توجه نکرده باشی که من تمام مطالب شما را انتشارداده ام به قول شما شناختن یک شخص دردنیای مجازی هم کار سختی نیست منم مثل شما می گویم  شناختن انسانها دردنیای مجازی شاید آسانتر از هرچیزی باشد ولی من هر چه فکر کردم نفهمیدم راز ناراحتی شما از فداغ نیوز چیست؟

خیلی دوست دارم این را بفهمم وشما هم حتما آنرا خواهید گفت

آیا خطایی از این سایت سر زده که ما خبرنداریم؟

ما نمیگوییم کارمان بدون اشتباه می باشد هیچکس نمی تواند چنین ادعایی کند ولی ما کوشیده ایم آنرا به حد اقل برسانیم به راهنمایی تک تک شما هم احتیاج داریم

راجع به نام مستعار فرموده بودید چه لزومی دارد که ما نام مستعار روی خود بگذاریم

ما فردا شب یک نظر سنجی می گذاریم واگر مشاهده شود که مردم از فداغ نیوز ناراضی می باشند حتما تعطیلش خواهیم کرد چون ما خشنودی تک تک فداغیهای عزیز را می خواهیم واز کسانیکه از راه تهدید وارد شوند هم هراسی نداریم چون کار خلافی نکرده ایم که بخواهیم تاوانش را پس بدهیم

حالا من از شما دوست عزیز می پرسم که چرا شما نام خود را ننوشته اید؟لطفا نام خود را بگویید واگر امکان دارد شماره ای از خود بگذارید تا با شما تماس گرفته وکدورتها را برطرف کنیم ما دوست نداریم کسی از ما ناراحتی داشته باشد منتظر جواب این دوست عزیز هستیم

نظرات 3 + ارسال نظر
شهباز دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:52 http://fedaghjavan.blogfa.com

سلام.خسته نباشید.
فقط خواستم پیشاپیش رای آری بدم.
حیفه فعالیتتون متوقف بشه. آخه تاثیراتشو تو محیط فداغ به وضوح دارم میبینم که چه چقد باعث پیشرفت هم دنیای مجازی و هم محیط واقعی فداغ شده.
فقط شاید منظور یک دوست معرفی خودتون باشه که من و هر فداغی دیگه دوست داره بفهمه که شما چه کسانی هستید نه از بابت دشمنی یا چیز دیگه .بلکه از بابت تشکر و اعتماد به مطالبتون/ کاش همه شما ها رو میشناختند.
موفق باشید
یا حق!!!

یک دیدگاه پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13

با سلام
من با قسمتی از حرفهای این دوستمان موافق و با قسمت دیگر مخالفم ؛با این موضوع که مدیریت فداغ نیوز خود را معرفی نمایند مخالفم چرا که در اینصورت نمیشود آزادانه مطالب نوشت و در محیط فعلی فداغ شخصیت مدیر وبلاگ بر دیدگاه و نظرات خوانندگان مطالب سایت تاثیر می گذارد و از سویی دیگر با این موضوع موافقم که مطالب سایت غیر کارشناسانه و در برخی موارد فاقد هرگونه ارزش خبری می باشد ؛خبرها زمانیکه بصورت رسمی اعلام می گردد بایستی برخی حدودها و قوانین خبری در خصوص آن رعایت گردد .
مبرهن است که زمان و کسب تجربه بیشتر مدیر سایت میتواند مشکل گشای این مسائل باشد اما این امکان هم وجود دارد که در این مسیر سخت و دشوار مدیریت سایت نتواند با مشکلات و انتقادها(خواه بجا، خواه نابجا)کنار بیاید و سایت را تعطیل نماید ، فلذا پیشنهاد حقیر این است که مدیر سایت در این باره با خبره های حوزه خبر مشورت و از تجارب و ارشادات این عزیزان استفاده نماید زیرا واقعا حیف است سایت فداغ نیوز که در دنیای مجازی و بین فداغی ها تحرک و پویایی ایجاد کرده است تعطیل شود و باز مثل گذشته با انبوه وبلاگهای بی روح و عدم به روز فداغی ها روبرو شویم .

با تشکر
..........

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 http://baran-poem.blogfa.com

با سلام خدمت مدیر سایت
نظر قبلی توسط این حقیر " مدیر شعر باران فداغ " درج گردید و صرفاً جهت اطلاع جنابعالی خدمتتان اعلام می گردد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد