پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

فروش تخم مرغ بالای 55000ریال ممنوع

فروش تخم مرغ بیش از55000ریال تخلفی که باآن برخوردنمی شود

درحالی که مسئولین بازرگانی ازکاهش قیمت تخم مرغ خبرداده8 واعلام کرده اند فروش هرشانه به

قیمت بیش از55000ریال تخلف می باشد متاسفانه هرشانه تخم مرغ بالای مبلغ 80000ریال به فروش می رسد وکسی هم نیست که جلو این سیرصعودی تخم مرغ رابگیرد

تنها راه چاره مردم این است که تااطلاع ثانوی از خرید وخوردن تخم مرغ خوداری کرده تا احتکارکنندگان مجبور شوند تخم مرغهای خود رابه قیمت زیر بازار به فروش برسانند

نظرات 2 + ارسال نظر
meisam چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:54 http://kharid2kharid.shoploger.com/

سلام وبلاگ خوبی داری اگه با تبادل لینک موافقی من رو لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرت هستم خدانگهدار

غریبه اشنا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:33

با سلام به همه ی عزیزانی که از این سایت بازدید میکنن/
من به عنوان یک هم وطن از شما دوستان عزیز یک سوال دارم و خوشحال میشم اگه همه ی دوستان به اون پاسخ بدن
سوال من از شما اینه>
به نظر شما اورگان ها و ادارات دولتی تا چه حد به مشکلات وگرفتاری های مردم اهمیت میدهند؟
ایا از کار انها رضایت دارید؟
ایا کار کردن برای مردم را دوست دارند یا به خاطر حقوقی که میگیرند کار میکنند؟؟
بماند که از راه های دیگری هم پول در میاورند!×
منتظر جواب شما دوستان هستم_
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد