پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

جواب دوستان-پخش اخبارفداغ

با سلام و تشکر از شما دوست عزیز

دارم میبینم که کم کم خبرهای فداغ رو رها میکینی و به اخبار سایر نقاط می بردازی من بهه عنوان یه فداغی که از شهر خودم دورم دوست دارم بیشتر در باره شهر خود خبرهای بشنوم نه شهر های دیکه حتى اکه یه خبر بی ارزش باشه واسه من مهمتره از خبری که خیلی مهمه ولی در شهر یا روستای دیکری اتفاق افتاده البته اکه درباره فداغیهای اون شهر باشه مشکلی نیست
با تشکر از زحمات خیلی زیاد شما
واقعا مدتها بود که دنبال جنین سایتی بودیم

علــی رزمجو از قطـــر
IP: 213.130.119.203
دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 14:35

علی آقاسلام عیدت مبارک مطلب شمارا خواندم اولا دردیارغربت برایت آرزوی موفقیت دارم دوما اینکه خداکند تاحدودی توانسته باشیم دوری از فداغ رابرایتان آسان کنیم سوم اینکه از همکاری شما بافداغ نیوز کمال تشکررادارم اما جواب شما 

اول اینکه درحال حاضر خبرخاصی درفداغ وجود نداردکه قابل پخش باشد 

دوم اینکه اکثربینندگان وکاربران فداغ نیوز از ماخواسته اندخبرهای کوچک را منتشرنکنیم چون شخصیت سایت راپایین می آورد به طور مثال مثلا علی حسن رازدیاعلی سردردگرفت باری را از دوش کسی برنمی دارد ولی به خاطر شما چشم وفقط به یک شرط وآن اینکه شما جهت مشاهده چنین اخباراتی باید درخبرنامه ما عضوشوید تا خبرها رامستقیما فقط جهت خود شما هرهفته ایمیل نماییم  

انشاء الله که جواب خود راگرفته باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04

ایا شما صدا و کلیپ میتونید بزارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد