پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

پایگاه خبری واطلاع رسانی(فـــــــــــداغ نـــــــــــــیوز)

fedagn@gemail.comخبری-تحلیلی ازحوادث فداغ وبندرعباس

جواب دوست

اول سلام
دوم عید همه ی هم شهری های گلم مبارک باشه
سوم این که چرا من که عضو سایتتون شدم خبر ها رو برام ایمیل نمیکنین؟؟؟/
لطفا جوابمو بدین مرسی 

غریبه اشنا
garmajonoob@yahoo.com
IP: 80.69.250.169
سه شنبه 24 آبان 1390 ساعت 18:40

باسلام مجدد به دوست خودم غریبه جان ما هر هفته پنجشنبه ها اخبار موجوددرطول هفته که درفداغ نیوز منتشر نشده باشد به ایمیل دوستان ارسال می کنیم واگر احیانا شماایمیلی دریافت نکرده ایدحتما دوباره ایمیل ارسالی خودراچک بفرمایید شاید کلمه ای پس وپیش شده باشد 

درضمن ما خبرهاراحتی به شماره تلفن عزیزان هم ارسال می نماییم به شرط اینکه طرف مقابل شماره ونام اصلی خود رابه ما گزارش نماید  

موفق وپیروز باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه اشنا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:41

سلام مجدد
ایمیلم چک کردم درست بود
حالا باید چیکار کنم؟

من الان یه پیام واست می فرستم چک کن

غریبه اشنا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:00

سلام عزیز
اره اومده دستت مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد